Valentijnsdag een herboren feestdag?

Valentijnsdag 2017!

Al 5 jaar doen ik en mijn grote man niet meer aan valentijn, ik zal jullie maar niet lastig gaan vallen met de reden daarvan (een eigen schuld dikke bult momentje die me al jaren achtervolgd).

Maar vandaag dacht ik, laat ik eens wat extra’s doen, wat extra’s om te laten zien dat hij wel degelijk belangrijk voor me is. Maar wel iets kleins, wat wij zijn niet zo van het overmatig geld uitgeven aan “commerciële onzin”.

Dus ik heerlijke foute roze hartjes slingers door de woonkamer opgehangen. En lekker klef kaartje geschreven en chocolaatjes en muffins klaar gezet voor als meneer thuis zou komen. En natuurlijk in de koeling een flesje wijn voor als onze jongens in hun bedje liggen.  Nou hier komt het, hij zag het nog niet eens…ik moest hem er zelfs op wijzen. Ik moet je bekennen, ik hou wel van die nuchterheid.

Nadat hij alles gezien en gelezen heeft zegt hij tegen me, ik had al zo’n vermoeden, dus heb ook wat voor jou.Ik voelde me even weer een klein kind, een erg blij klein kind!

En na al die tijd niet aan Valentijn gedaan te hebben, weet hij maar al te goed waar hij mij ontzettend blij mee kan maken. Echte vrouwendingen! Nee, niet met hakken of handvaten. Maar met mijn favoriete luchtje en make up. Hij heeft iets meer “commerciële onzin” geld besteedt 🙈.

Ik hoop met heel mijn kont, (hart kan ook maar mijn kont is groter) dat valentijnsdag voor ons een herboren feestdag is!

Liefs Esther

2 gedachtes over “Valentijnsdag een herboren feestdag?

Geef een reactie

