Waarom Soccermom op hakken?

Allereerst welkom op mijn pagina en bedankt dat je een kijkje komt nemen.
Ik ben een vrouw die ook echt van hele vrouwelijke dingen houdt, zoals make up, mode, en wijn (veel wijn), maar dankzij mijn zoontjes ben ik nu erg veelzijdig. Nu sta ik langs de lijn opmerkingen te roepen waarvan ik zelf niet eens wist dat ik ze ooit zou begrijpen, ik zoek voortaan mee naar “dikke” auto’s en ik zit vol met blauwe plekken door het stoeien met mijn jongens.

Erg leuk allemaal, en het valt me tot nu toe reuze mee om een jongensmoeder te zijn. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet blij ben als de acrobaten ’s avonds hun bedje induiken en ik de bank op kan met afentoe een lekker wijntje. Of lekker naar een echt chickflick kan kijken als manlief dan ook nog eens een avondje de deur uit is…. heerlijk!

Liefs Esther

Soccermom op hakken is een blog vol vrouwendingen gecombineerd met voetbal, auto’s en blauwe plekken.

3 gedachtes over “Waarom Soccermom op hakken?

  1. Patries schreef:

    Kei leuk meid!! Ik.moet altijd lachen als de was van dani is gedaan en lijn vol hangt met voetbalshirts of trainings pakken haha heerlijk klapper tanden langs de zijlijn om ze aan te moedigen . Ook al zijn we soms moe we gaan toch elke keer weer want een wedstrijd missen van me toppertje echt niet !

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

